وبلاگ محسن ابراهیم زاده / دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده

سایت محسن ابراهیم زاده ، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده ، دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده ، دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم ، بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

وبلاگ محسن ابراهیم زاده / دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده

سایت محسن ابراهیم زاده ، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده ، دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده ، دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم ، بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

وبلاگ طرفداران محسن ابراهیم زاده، در این وبلاگ آهنگ های جدید خواننده ایرانی محسن ابراهیم زاده قرار میگیره، ما دوستاران محسن ابراهیم زاده آرزو موفقیت بیشتر براش میکنیم و منتظر کارای جدید دیگه ازش هستیم.

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده

شعر ترانه آهنگ گل پونه با صدای محسن ابراهیم زاده

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۸ ق.ظ

شعر ترانه آهنگ گل پونه با صدای محسن ابراهیم زاده

متن ترانه آهنگ دوست داشتنی خواننده محسن ابراهیم زاده به نام گل پونه از وبلاگ محسن ابراهیم زاده

The lyrics of the song "Flower Bullet" with the voice of Mohsen Ebrahimzadeh


The flower of her body knows if she goes away, she's dead

For all my frustrations, he knows the medicine and medicine

Pune's clutch, clamp on

Say it's even sitting down, letting it look

If it is to me, the stars of Astmono are on it

I make the carpet under her feet, which is changing her and her hair

If it is to me, the stars of Astmono are on it

I make the carpet under her feet, which is changing her and her hair

Do not want your heart short, even if it's crazy

As long as you are well, it is the good and wonderful interest

That's all right

Pune's clutch, clamp on

Say it's even sitting down, letting it look

If it is to me, the stars of Astmono are on it

I make the carpet under her feet, which is changing her and her hair

If it is to me, the stars of Astmono are on it

I make the carpet under her feet, which is changing her and her hair

If it is to me, the stars of Astmono are on it

I make the carpet under her feet, which is changing her and her hair

If it is to me, the stars of Astmono are on it

I make the carpet under her feet, which is changing her and her hair

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تکست موزیک تو یار منی محسن ابراهیم زاده


گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه

واسه همه بیقراریام میدونه دوا و درمونه

دلِ پونه گیره ، آخه بهونه گیره

بگو اصلا نشست حتی ، بهش بشم خیره

اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش

میکنم فرشِ زیرِ پاهاش ، که عوض بشه حال و هواش

اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش

میکنم فرشِ زیرِ پاهاش ، که عوض بشه حال و هواش

دل تو رو میخواد کوتاه نمیاد ، حتی اگه بشه یه دیوونه

تا هستی خوبه حالِ گلِ پونه ، همین علاقه خوب و عالیه

که بینمونه

دلِ پونه گیره ، آخه بهونه گیره

بگو اصلا نشست حتی ، بهش بشم خیره

اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش

میکنم فرشِ زیرِ پاهاش ، که عوض بشه حال و هواش

اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش

میکنم فرشِ زیرِ پاهاش ، که عوض بشه حال و هواش

اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش

میکنم فرشِ زیرِ پاهاش ، که عوض بشه حال و هواش

اگه به من باشه ، ستاره های آسمونو براش

میکنم فرشِ زیرِ پاهاش ، که عوض بشه حال و هواش

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • ۴۲۸ نمایش
  • طرفدار محسن ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی