وبلاگ محسن ابراهیم زاده / دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده

سایت محسن ابراهیم زاده ، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده ، دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده ، دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم ، بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

وبلاگ محسن ابراهیم زاده / دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده

سایت محسن ابراهیم زاده ، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده ، دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده ، دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم ، بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

وبلاگ طرفداران محسن ابراهیم زاده، در این وبلاگ آهنگ های جدید خواننده ایرانی محسن ابراهیم زاده قرار میگیره، ما دوستاران محسن ابراهیم زاده آرزو موفقیت بیشتر براش میکنیم و منتظر کارای جدید دیگه ازش هستیم.

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده

شعر ترانه آهنگ تو یار منی با صدای محسن ابراهیم زاده

متن ترانه آهنگ دوست داشتنی خواننده محسن ابراهیم زاده به نام تو یار منی از وبلاگ محسن ابراهیم زاده

تکست موزیک تو یار منی محسن ابراهیم زاده


بذار همه ببینن کنارِ منی

بینِ همه آدما تو یارِ منی

تو دوایی و پرستارِ منی

دو ثانیه دوریِ تو که خیلیه

علاقه ای که به تو دارم دِلیه

بذار همه بدونن مالِ منی

مشکلیه؟

تا تو باشی دلم رو به

یه حالِ خوب و مطلوبه

تو مدام رو به روم باشی

خوبه

حالا حالا ها کنارم باش

بگو حتی تو بارم باش!

میبینم تو رو هول میشم

جونم به فداش

من عاشقم به جونِ تو

نمیتونم بدونِ تو

مرامِ عاشقی فقط

نشسته در درون تو

تو ماهِ بی قرارِ من

بیا زمینِ کنارِ من

بتاب بر من

میدونی علاقه یِ ما دو طرفست

میدونی نباشی هوا یه جوری خفست

که میخوام نباشم ، دیگه توو دنیا

میدونی خواستنِ ما که اتفاقی نیست

به چشایِ دورمون که اعتمادی نیست

که رقم بزنن ، یا به هم بزنن

تا تو باشی دلم رو به

یه حالِ خوب و مطلوبه

تو مدام رو به روم باشی

خوبه

حالا حالا ها کنارم باش

بگو حتی تو بارم باش!

میبینم تو رو هول میشم

جونم به فداش

من عاشقم به جونِ تو

نمیتونم بدونِ تو

مرامِ عاشقی فقط

نشسته در درون تو

تو ماهِ بی قرارِ من

بیا زمینِ کنارِ من

بتاب بر من


The lyrics of the song "To Yare Mani" with the voice of Mohsen Ebrahimzadeh


Let everyone see me

I'm not sweet to all of you

You are my sister and nurse

Two seconds you are so distant

I'm interested in you

Let me see you all

Is it okay

So be my heart

Good and good

You're constantly in the mood for me

that's good

Now, be with me now

Say, I'll even be thank you!

I see you're hurting

I'm going to sacrifice

I love you

I can not be without you

Only love lover

Sitting inside you

You are my restless moon

Come on the land beside me

Tell me on

You know your interest is two sides

Do not you know that the air is somehow muted

I do not want to be, you're the world

You know we do not happen

We do not have confidence in our roundabout

That's the kind of thing, or the mess

So be my heart

Good and good

You're constantly in the mood for me

that's good

Now, be with me now

Say, I'll even be thank you!

I see you're hurting

I'm going to sacrifice

I love you

I can not be without you

Only love lover

Sitting inside you

You are my restless moon

Come on the land beside me

Tell me on

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • ۳۶۱ نمایش
  • طرفدار محسن ابراهیم زاده

ترانه های محسن ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی