وبلاگ محسن ابراهیم زاده / دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده

سایت محسن ابراهیم زاده ، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده ، دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده ، دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم ، بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

وبلاگ محسن ابراهیم زاده / دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده

سایت محسن ابراهیم زاده ، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده ، دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده ، دانلود تمامی آهنگ های محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم ، بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

وبلاگ طرفداران محسن ابراهیم زاده، در این وبلاگ آهنگ های جدید خواننده ایرانی محسن ابراهیم زاده قرار میگیره، ما دوستاران محسن ابراهیم زاده آرزو موفقیت بیشتر براش میکنیم و منتظر کارای جدید دیگه ازش هستیم.

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام بی قرارم

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ب.ظ

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام بی قرارم

دانلود ترانه بسیار شنیدنی از خواننده ایرانی محسن ابراهیم زاده به نام بی قرارم با تمامی کیفیت های اصلی Mp3 از سایت وبلاگ محسن ابراهیم زاده

تکست موزیک بی قرارم محسن ابراهیم زاده

بیا برگرد از این شبا دلم پُره

آخه دل از دلت دل نمیبره

بیا پیشم از حال دل برات بگم

بخاطرت با دنیا من به هم زدم

بیا پیشم ببین چه بی هوا شدم

نفس نبود که داد بی صدا شدم

ببین حال این دل خرابه و

نفس نفس نبودتو عذابه

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم

دلشو ندارم

نمیتونم فراموشت کنم بیقرارم

من و شهر و قدم بارون و نم بیقرارم

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم

دلشو ندارم

نمیتونم فراموشت کنم بیقرارم

من و شهر و قدم بارون و نم بیقرارم بیقرارم

دلی که میبره

از آدما پره

از هرچی که پیش اومده حسابی دلخوره

عذاب میکشم یه آه میکشم

نمیدونی که این روزا نیستی چی میکشم

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم

دلشو ندارم

نمیتونم فراموشت کنم بیقرارم

من و شهر و قدم بارون و نم

بیقرارم

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم

دلشو ندارم

نمیتونم فراموشت کنم بیقرارم

من و شهر و قدم بارون و نم بیقرارم بیقرارم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۱۹
  • ۳۴۵ نمایش
  • طرفدار محسن ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی